Bijna zover - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Willem en Carina - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Willem en Carina - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: Carina

Blijf op de hoogte en volg Willem en Carina

11 Juli 2013 | Nederland, Den Helder

Het is nu donderdag en de planning is enigszins bijgesteld. Vertrek staat nu gepland op zaterdagochtend, een uur of 6. Dan kunnen we als het meezit een heel eind komen. Misschien wel tot Norderney. En dan vandaar uit verder naar Cuxhaven.
Morgenochtend nog langs een winkel voor een afdekkap voor het contactslot buiten, dat monteren en dan hebben we alle klusjes die voor het vertrek nog moesten gebeuren uitgevoerd.
Boodschappen doen en de kleding aan boord brengen en wegstouwen.
Dan zijn we klaar voor vertrek. Heerlijk weer aan boord slapen, deinen op het water, dat slaapt zo lekker.
Geen idee wanneer we weer contact kunnen maken voor een verslag, maar bij de eerstkomende gelegenheid horen jullie meer.
We hebben er zin in!

• 12 Juli 2013 - 08:50

Paul Wijnbergen:

Willem en Carina,

Ik wens jullie een ongelofelijke mooie reis toe, en doe in hemelsnaam voorzichtig aan.
    Volg met plezier jullie reisverslag.

Groet,
    Paul

• 12 Juli 2013 - 08:59

Ellen Van Nassau:

Hallo Carina en Willem,

Maak er een mooie reis van en heel veel plezier en doe voorzichtig.

Ga jullie via het reisverslag volgen.

Groetjes,

Ellen van Nassau

• 12 Juli 2013 - 10:30

Familie Moonen:

Lieve oom, zwager, tante en zus,

Wij wensen jullie heel veel plezier op deze avontuurlijke reis, dat jullie maar veilig mogen aankomen waar de reis ook naar toe gaat. We wachten op jullie volgende reisverslag, doe voorzichtig! En vooral heel veel plezier.

Veel liefs, jullie nichtje, zus, schoonzus, en zwager, DE familie Moonen

• 12 Juli 2013 - 10:41

Wim En Anja:

Beste Willem en Carina,

Wij wensen jullie een mooie reis toe!
    We houden dit reisverslag in de gaten.

Groet, Wim en Anja Huisman

• 12 Juli 2013 - 10:49

W.H.van ESSEN (oom Wiim):

Behouden vaart en een heel mooie reis

tante Dinie en oom Wim

• 12 Juli 2013 - 17:00

Kirsten Huisman:

Hele goede reis gewenst en heel veel plezier!!

Groetjes,
    Kirsten & Sjors

• 13 Juli 2013 - 20:32

Harry En Heddy:

Hallo, Willem en Carina,
    Nou daar gaan jullie dan! Een lang gekoesterde droom komt uit! Fijn voor jullie!
    Wij wensen jullie een goede reis en veel plezier. Doe voorzichtig!
    Liefs Harry en Heddy.

• 14 Juli 2013 - 12:54

Jolanda Eppink:

Hoi lieverds,

Eindelijk het is zover!
    Doe voorzichtig en heerlijk genieten!
    Wij houden jullie reisverslag in de gaten.

Dikke kus de Epjes

• 14 Juli 2013 - 19:19

Metteke:

Geniet ervan, hoop dat jullie snel een wifi spot hebben gevonden, we zijn zo benieuwd hoe alles gaat!
    even opgezocht hoor, Norderney, een Duits Waddeneiland, en dan Cuxhaven oh dan zijn jullie al bij Denemarken, zou wel heel mooi zijn als jullie daar nu al voorbij zijn. Spannend hoor allemaal.

Hier niet zoveel meer gebeurd, muurtjes worden zo langzamerhand allemaal afgemaakt, maar helaas morgen weer aan het 'gewone' werk. Oh ja ik moet beslissen of ik nu geld wil uitgeven om een open haard te laten installeren, we hebben weer iemand langs gehad... Al die keuzes...

liefs Marco&Metteke

• 16 Juli 2013 - 22:16

Merel En Jordi:

Dag lieve papa en mama. ik heb zojuist gehoord dat jullie nu in cuxhaven zijn. em morgen weer verder gaan. ik kijk uit naar jullie vervolg verslag. Kijk uit voor de piraten! hihi doe voorzichtig!
    <3 xxxx jordi en merel

• 05 Augustus 2013 - 10:56